Başkan Altepe, Bursa Büyükşehir bürokratlarıyla birlikte Nilüfer İlçesi'ne bağlı Altınşehir Mahallesi'nde yer alan Çetin Emeç Bulvarı'nda incelemelerde bulundu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, tüm ilçelerde 'Ulaşılabilir bir Bursa' hedefi doğrultusunda yol yatırımlarına devam ettiklerini ifade etti.
Büyükşehir tarafından projelendirilen bulvarın hızla tamamlanarak hizmete alındığını ve bölgenin önemli ölçüde rahatlama yaşayacağını belirten Başkan Altepe, "Burada da diğer bölgelerde olduğu gibi asfaltı, alt yapısı ve tretuvarlarıyla yeni bir cadde, bulvar düzenlemesi oluşturuldu" dedi.
Başkan Altepe, yaklaşık 2 milyon TL harcanarak hizmete alınan Çetin Emeç Bulvarı'yla birlikte artık Altınşehir'den Özlüce Yolu kullanılarak Minareliçavuş'a kadar uzanan yolda rahat bir yolculuk yapılabileceğini söyledi. Yol çalışmasının en kaliteli malzemelerle gerçekleştirildiğini vurgulayan Başkan Altepe, "BUSKİ'nin bölgeye yaptığı dere ıslahı ve çevre düzenleme çalışmalarıyla birlikte bölge farklı bir değer kazandı. Hayırlı uğurlu olsun. Her şey güzel bir Bursa ve Nilüfer için" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.14 12:22