Taşeronda çalışan işçiler sık sık SGK'nın sistemine girerek sigortalılıklarını kontrol etmelidirler.
Kendileri adına sigortanın yatırılmadığı bir ay tespit ederlerse durumu ALO 170'e bildirebilirler ve SGK'yı uyarabilirler. Bu şikayet için isimlerini vermelerine de gerek yok. Ücret ödeme gününden itibaren 20 gün süreyle ücret ödenmezse işlerini yapmayabilirler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.09.21 20:39