Almeida, "Beşiktaş ile anlaşmıyor çünkü Dünya Kupası sonrası transfer yapmayı planlıyor" iddialarını yalanladı. Görüşmelerin sürdüğünü belirten Portekizli, "Dünya Kupası'nı beklemek gibi bir talebim yok, kalmak istiyorum" dedi.
Beşiktaş'ın golcü futbolcusu Hugo Almeida, Antalya kampında basın toplantısı düzenledi.
Beşiktaş ile sezon sonunda sona erecek sözleşmesi konusunda Dünyşa Kupası'nı beklediği öne sürülen Portekizli yıldız, böyle bir durumun olmadağını söyledi. Görüşmelerin sürdüğünü belirten Almeida, "Dünya Kupası'nı beklemek gibi bir talebim yok. Kalmak isterim ama henüz anlaşamadık" dedi.
Almedia'nın sözlerinin geniş özeti ve videosu burada olacak...Satırbaşları şu şekilde:
"Sözleşme yenileme konusunda görüşmeler sürüyor. Dünya Kupası'nı beklemek gibi bir talebim yok. Kalmak isterim ama henüz anlaşamadık"
"Sezona çok iyi başladık ama G.Saray maçındaki olaylar ve sonrasındaki cezalar bizi olumsuz etkiledi."
"İkinci yarıda daha iyi olmak istiyorum. Attığım gollerin de geçerli sayılmasını istiyorum"
"Sahaya sevgi gösterisi için giren taraftar gördüm ama Kasımpaşa maçındaki gibi şiddet amaçlı gireni hiç görmemiştim."
"Beşiktaş gibi üst düzey bir takımın sık teknik adam değiştirmesi iyi bir şey değil. Dileğimiz, Bilic'in uzun yıllar devam etmesi."
"Ronaldo'yu kendini beğenmişlikle suçladılar. Öyle olmadığını dün gösterdi. Kazanmak için gösterdiği çaba onu kasıntı biri gibi gösteriyor."
"F.Bahçe şansın da yardımıyla son dakikalarda çok puan topladı ve aramızda puan farkı oluştu."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.14 14:17