Veli Kavlak, tedavisi ile ilgili itirafta bulundu.
Veli Kavlak, tedavisi ile ilgili itirafta bulundu.Almanya'daki doktorun yanlış tedavi uyguladığını söyleyen Veli, "İki opsiyonu vardı ancak daha çok yaşlılara olanı seçti ve bana 2 seneye mal oldu.Beşiktaş'taki Türk doktorum farklı bir metotla beni iyi ediyor" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.12 12:12