Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş Bursa'nın en büyük kent parkının Yıldırım'a inşa edildiğini Twitter hesabından duyurdu.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş Bursa'nın en büyük kent parkının inşa edildiğini Twitter hesabından duyurdu.
AKTAŞ'IN PAYLAŞIMI ŞU ŞEKİLDE;
Aramızda kalsın; Bursa'nın en büyük kent parkını şehrimize kazandırıyoruz. Otosansit ve 75. Yıl Mahallesi arasındaki bölgeye kazandıracağımız 643 dönümlük ayrıcalıklı yeşil alanda çalışmalarımızı hızlandırdık.
Aramızda kalsın; Bursa'nın en büyük kent parkını şehrimize kazandırıyoruz. 😊🌳
Otosansit ve 75. Yıl Mahallesi arasındaki bölgeye kazandıracağımız 643 dönümlük ayrıcalıklı yeşil alanda çalışmalarımızı hızlandırdık. pic.twitter.com/b8F7IXr4Lv
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.07.03 16:59