Fenerbahçe eski başkanı Ali Şen yedi yıl aradan sonra Kadıköy'e geliyor.
Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Fenerbahçe'nin bu akşam Yeni Malatyaspor'u Ülker Stadı'nda ağırlayacağı maça sarı-lacivertli kulübün eski başkanı Ali Şen de gelecek.
Yeni Malatyaspor maçının izleyecek olan Şen, "Yedi yıldır statta maç izlemiyordum. Ancak Fenerbahçe kritik bir dönemeçten geçiyor. Tüm Fenerbahçelilerin takımına sahip çıkıp, destek olması, tribünleri doldurması gerekiyor. Fenerbahçe için kapıcılık bile yaparım diyenlere sesleniyorum. Kapıcılık yapmasınlar gelsinler takımlarına sahip çıksınlar. Fenerbahçe hiç de kendisine yakışmayacak bir konumda. Yeni Malatyaspor maçını bir final olarak görüyorum. Takımın ayağa kalkması için kazanması şart. O yüzden tüm Fenerbahçelileri akşam stada bekiyorum" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.01.28 14:16