Fenerbahçe - Galatasaray derbisinin 3-1 Galatasaray galibiyeti ile sonuçlanması ile beraber Fenerbahçe taraftarları yönetim ve başkan Ali Koç'a tepki gösterdi. Taraftarlardan "yönetim istifa" sesleri yükseldi.
Dev derbide Fenerbahçe'nin Galatasaray'a sahasında 3-1 yenilmesinin ardından Fenerbahçeli taraftarlar Ülker Stadyumu'nun etrafında toplandı.
Taraftarlar sonucun ardından başkan Ali Koç'a tepki göstererek, O anlar cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Kaynak: IHA
Spor, 2024.09.22 00:30