Bursaspor Başkanı Ali Ay ''Beşiktaş'ın yeni stadı biber gazı olmasa çok daha iyi olabilirdi. Gazdan nasibimizi aldık İçeri girmek için yarım saat beklemek zorunda kaldık'' dedi.
BEŞİKTAŞ'I KISKANDIM
Bursaspor Başkanı Ali Ay, ''Bizim stadımız konum itibari ile çok daha rahat ve uygun. Beşiktaş stadını görünce çok kıskandım. Taraftarlarımızdan locaları ve kombineleri almalarını istiyoruz. Bizde en az Beşiktaş kadar olmak istiyoruz'' şeklinde konuştu.
Başkan Ali Ay, ''Fikret başkanın yapmış olduğu açıklama talihsiz bir açıklama. Ben çok üzüldüm. Bizim kaleyi açık bırakmamız mı lazımdı? Hamza hoca sakin bir insan ancak hakem Hamza hocayı bile çıldırtma noktasına geldi. Hakem yüzde yüz maçın sonucuna etki etti'' dedi.
SERDAR AZİZ İÇİN VİLLARREAL ANLAŞILDI MI?
Ay, ''Serdar Aziz bizim oyuncumuz. Benim böyle bir gelişmeden haberim yok. Serdar Aziz bizim kaptanımız. Sakat olmasaydı bu maç onun için önemliydi ve oynamak istiyordu. Tedavisi sürüyor 1 hafta 10 gün içinde takımda olacak. Bizim oyuncumuz o tarz haberler bizi üzüyor. Taraftarlarımız bizim ağzımızdan çıkmayan haberlere inanmasınlar. Serdar Aziz ile ilgili bize gelen hiçbir teklif yok. Sabri Sarıoğlu ile ilgili bir çalışmamız yok'' ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.12 16:33