Fenerbahçe'den olaylı bir şekilde ayrılarak ülkesine geri dönen Alex De Souza,Bursaspor'un yeni transferi Fernandao için attığı Tweet ile Yeşil-Beyazlı camianın yüreğine su serpti.
Yeşil-beyazlı taraftarların kapalı kutu olarak nitelendirdiği bu transferde kafalar soru işaretleriyle dolu olsa da, Fenerbahçe'nin eski kaptanı Alex de Souza, Bursasporluların yüreğine biraz olsun su serpti.
Bursasporluyuz.net yayın yönetmeni Adnan Batır'ın Twitter üzerinden Alex'e, "Kaptan Bursaspor Bahia takımından Jose Fernandao Viana De Santana ile anlaştı sence nasıl transfer?" diye sorması üzerine Sambacı "Fernandao iyi golcü" diyerek cevap verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.12 16:25