Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Aksungur Mahallesi'nin muhtarı Sinan Kaya 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda mahalledeki çocuklarla bir araya geldi.
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Aksungur Mahallesi'nin muhtarı Sinan Kaya 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda mahalledeki çocuklarla bir araya geldiğini paylaştı.
Kaya'nın paylaşımı şöyle;
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı köyümüzün çocuklarıyla kutladık.
Uzun zaman olmuştu bu kadar çoşkulu, neşeli ve enerji dolu bir 23 Nisan kutlamayalı.
Çocukluğumuzun eğlenceleri olan yarışmaları çocuklarımızla tekrar yaşamak çok farklı duyguydu.
Örf, adet ve geleneklerimizi yaşatmak ve gelecek nesillere aktarmak biz yöneticilerin önceliği olması bilincindeyiz.
Bu bilinçle hareket ederek yapmış olduğumuz organizasyona katılan tüm köy halkımıza azalarım adına çok teşekkür eder şükranlarımı sunarım.
Bursa Bölge, 2024.04.24 09:35