TFF 3. Lig 3. Grup'ta şampiyon olup TFF 2. Lig'e yükselen Aksaray Belediyespor'un şampiyonluk kupası çalındı. Konuyla ilgili paylaşım yapan Aksaray Belediyesi'nden "Lütfen gören, duyan kim varsa bizlere haber versin" açıklaması yapıldı.
TFF 3. Lig'de şampiyon olup TFF 2. Lig'e yükselen Aksaray Belediyespor'un başına sıra dışı bir olay geldi.
Günlerdir Akhisar Belediyesi'nin girişinde sergilenen şampiyonluk kupası çalındı. Konuyla ilgili belediyenin sosyal medya hesabından paylaşım yapıldı.
"GÖREN, DUYAN KİM VARSA BİZLERE HABER VERSİN"
Aksaray Belediyesi yaptığı paylaşımda "Günlerdir belediyemizin girişinde sergilediğimiz, gözümüzden sakındığımız Aksarayspor'umuzun kupası çalınmıştır. Lütfen gören, duyan kim varsa bizlere haber versin." ifadeleri kullanıldı.
KUPAMIZ ÇALINDI 🏆🥹
Günlerdir belediyemizin girişinde sergilediğimiz, gözümüzden sakındığımız Aksarayspor'umuzun kupası çalınmıştır.
Lütfen gören, duyan kim varsa bizlere haber versin. 🙏 pic.twitter.com/Ph9KZ5N5wf
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.06.02 11:24