AK Parti Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın Kızılay ile bu yıl 4'üncüsünü gerçekleştirdiği kan bağışı kampanyası ile kan bekleyen hastalara umut olmaya devam ediyor. Teşkilat üyeleri ve Yıldırımlılar bu sene de verdikleri kanlarla kampanyaya destek oldu.
AK Parti Yıldırım Ar-Ge Başkanlığı'nın organizasyonuyla bu yıl ilçe binasında 4'üncüsü gerçekleştirilen kan bağışı kampanyasına AK Parti Yıldırım İlçe Başkanı Hüdayi Yazıcı, Ankara'daki programı nedeniyle katılamazken AK Parti Yıldırım Siyasi ve Hukuk İşleri Başkanı Cevdet Uzak vekaleten yerini aldı. Teşkilatlarıyla ve Yıldırım halkıyla her yıl verdikleri kanlarla kampanyanın gelenekselleştiğini belirten Cevdet Uzak, Kızılay ile kan bağışı kampanyasını ilk Kent Meydanı'ndaki kan bağışı otobüsüyle başlattıklarını hatırlatarak, "İki yıldır ilçe binamızda sürdürdüğümüz kampanyaya bu yıl da teşkilatımız ve duyarlı vatandaşlarımız ile önemli bir bağışı sağlandı" dedi.
CEVDET UZAK: KAMPANYA GELECEK YILLARDA DA DEVAM EDECEK
AK Parti Yıldırım İlçe Teşkilatı'nın bu anlamlı organizasyonu gelecek yıllarda daha geniş katılım sağlayacaklarını vurgulayan Uzak, "Türkiye'nin en büyük teşkilatlarından bir olma özelliğini taşıması nedeniyle gelenin ve gidenin eksik olmadığı ilçe binamızda bu hayırlı organizasyonun, gerçekleştirilmesinden son derece mutluluk duyuyoruz. Teşkilat olarak her zaman yaşamın yaşatılandan ibaret olduğunun bilinci içinde olduk. Bu yıl ki kan bağışı programımıza İlçe Başkanımız Ankara'daki programı nedeniyle katılamadı. Ancak kendisi bizleri arayarak; kampanyaya yaptıkları kan bağışlarıyla desteklerini esirgemeyen Yıldırımlılar'a, Kızılay'ın değerli ekibine ve kan bağışı organizasyonun her yıl gerçekleştirilmesin de emeği olan teşkilatına teşekkürlerini iletti" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.01.21 15:41