AK Parti Osmangazi İlçe Başkanı Cihat Çini, Cumhurbaşkanı adayımızı Ağustos ayında yeni bir seçim başarısıyla Çankaya Köşkü'ne çıkartacaklarını belirtti.
AK Parti Osmangazi İlçe Başkanlığı'nın Merinos AKKM'de gerçekleştirilen Danışma Meclisi toplantısında konuşan Çini, hedeflerinin Cumhurbaşkanlığı seçimi olduğuna vurgu yaptı. Partililerin yoğun ilgi gösterdiği toplantıda açıklamalarda bulunan Çini, "Yerel seçimde teşkilatlarımızın tüm kademeleri, adaylarımızla uyum içerisinde hareket ederek; çok vefakar ve cefakar bir çalışma gerçekleştirdi. Bunun sonucunda yerel seçimde Osmangazi'de en yüksek oyu alarak, adayımızı yeniden belediye başkanımızı ve meclis üyesi arkadaşlarımızı seçtirdik. Bu anlamda seçim zamanı bizlerin güvenini boşa çıkarmayarak, başarılı bir çalışma sergileyen teşkilatıma canı gönülden teşekkür ediyorum" dedi.
ÇİNİ: "DAHA İLK SEÇİMDE ADAYIMIZI ÇANKAYA KÖŞKÜ'NE ÇIKARACAĞIZ"
Halkın ilk defa seçeceği Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde teşkilatlarının gayretli çalışmalarıyla yerel seçimde elde ettikleri yüzde 47.23'lük oy oranının üstüne çıkacaklarını belirten Başkan Cihat Çini, "Genel merkezimiz Haziran ayı içerisinde Cumhurbaşkanı adayını açıklayacak. Bu süreç içerisinde adayımızın arkasında durarak, teşkilatlarımızla Osmangazi'de özverili bir çalışma sergileyeceğiz. Yerel seçimde aldığımız oy oranımızın üstüne çıkacağımıza inanıyorum. 10 Ağustos günü Bursa'mızda ve Türkiye genelinde alacağımız oylarla da inşallah Cumhurbaşkanı adayımızı daha ilk seçimde Çankaya Köşkü'ne çıkaracağız" diye konuştu.
TORUN: "PARALEL YAPIYA KARŞI BAŞBAKANIN YANINDA DİMDİK AYAKTA DURACAĞIZ"
Teşkilatlarına kendi iç meselelerinde birbirlerine düşmeden paralel yapıya karşı dimdik ayakta durmalarının kesinlikle şart olduğunun altına çizen AK Parti Bursa İl Başkanı Cemalettin Torun, "Türkiye'de maşa olarak kullanılan paralel yapı şu anda devletin her kademesinde var. İlk başta hükümeti devirme çabası içerisinde olan bu güçler, sanki AK Parti meselesiymiş gibi göründü. Ama şu an öyle değil. Artık bu AK Parti'nin meselesi olmanın ötesine geçerek, devletin meselesi haline gelmiştir. Devlet içinde oluşan bu illegal yapıyı temizlemek durumundadır. Çünkü devletin hem böyle bir görevi hem de böyle bir hakkı var. Onun için biz bu illegal veya paralel olarak tabir edilen yapıların temizlenmesi için başbakanımızın yanında her zaman dimdik ayakta duracağız" diyerek sözlerini şunları söyledi: "Biz her zaman hukukun üstünlüğüne inanan bir partiyiz. Bunu da hukuk çerçevesinde yapacağız. Çünkü bunların birçoğu kamuda görev almış memurlardan oluşuyor. Eğer bunun emrini hükümette, devlette kendi bağlı bulunduğu amirinden değil de Pensilvanya'dan gelen bir emri uygulayan yapısı varsa bu anlaşılabilir. İdari soruşturmada da belki memuriyetten atılmaya kadar gidecek bir dizi karşı karşıya kalabilir. Bunun mücadelesini devletimiz yapıyor. Sonuçta teşkilatlar olarak biz hükümetimize her türlü desteği vereceğiz ve onun yanında olacağız. Bu konuda da en büyük desteği yüksek oy oranları ile milletimizi hükümetimize desteğini sağlayarak vereceğiz."
DÜNDAR: "HEDEFİMİZ 3 KITAYA İNSANLIĞA HİZMET EDEN BİR GELECEĞİN İNŞASI"
Yerel seçimde ikinci kez belediye başkanlığına seçilerek 5 yıllık dönemde Osmangazi'de gerçekleştireceği projeleri danışma meclisinde teşkilatla paylaşarak bilgilendirmelerde bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, "Projelerimizin hepsi ayak basan ve yürütebileceğimiz projeler. Bu projelerin tamamının alt yapısına başladık. Projelerimizde şehri ve insanı odak noktası yaptık. Şehir bizim hedefimiz. Şehre hakim olmak ve yönetmek bizim asıl görevimiz. Geçtiğimiz yıl şehre hakim olduk. Bundan sonraki süreçte hep beraber şehri yeniden imar ve ihya ederek bunu herkese göstereceğiz. Sosyal belediyecilikle biz insanların hizmetinde olacağız. Sosyal belediyecilikle çocuklarımızla, gençlerimizle, yaşlılarımızla ileriye yönelik bir yeni nesil inşa edeceğiz. Bu yeni nesil sadece Osmangazi'nin değil; Bursa'nın ve Türkiye'nin geleceği olacak. Bunu başardığımız zaman da bu gelecek nesil ve insanlar, ülkenin başına çorap örmeyi çalışanlara ve ülke insanını kaosa sürüklemek isteyenlere izin vermeyecek. Bu toplum Osmanlı'nın Osmangazi'de kurulduğu gibi sadece şehrine değil; bölgesine, çevresine ve 3 kıtaya insanlığa hizmet eden noktaya gelecek. Hedefimiz bu ve inşallah bunu başaracağız."
KARADAĞ: "BURSA'DA ESAS MUHALEFET AKADEMİK ODALAR"
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin katılamadığı danışma meclisi toplantısında vekilen konuşan Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Karadağ, "Burada muhalefetle kavga ettiğimiz ve yarıştığımız gibi garip bir durum yaşıyoruz. Aynı mücadeleyi akademik odalara karşı da veriyoruz" dedi. Bursa'da esas muhalefetin akademik odalar olduğunu belirten Karadağ, sözlerini şu cümlelerle noktaladı: "AK Parti belediyeciliğin getirdiği Bursa'nın lehine ve halkını rahatlatacak olan projelerin yüzde 80'nini, 90'nını mahkemelere götürerek engelliyorlar. Bir iş aksıyorsa inanın AK Parti kadrolarından dolayı aksamıyor. Şu an teleferiğin otellere gitmesi için 100 metrelik bir yol kaldı. Kesilecek 6-7 tane ağaç var. Ancak kestirmediler. Buradan Antalya'ya gidin hepiniz yol boyunca bu iktidarın başlattığı hatırı sayılır ağaç dikme kampanyasını görürsünüz. 4 tane ağacın yaygarasını yapıyorlar; 4 milyon dikilen ağacın teşekkürünü yapamıyorlar. İşin ilginci bunların ağa babaları zamanında boğaza köprü yaptırmıyordu. Şimdi bizden çok onlar geçiyor"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.02 13:37