AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.
AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.
Işık'ın paylaşımı şöyle;
Sandık görevlilerimizle iftar programında bir araya geldik.
Yoğun ve önemli bir seçim gününe hazırlanıyorlar, kolaylıklar dilerim.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.26 10:33