AK Parti Gemlik İlçe Başkanı Tevfik Yılmaz, aday belirleme sürecinde ilçe teşkilatının hiçe sayılması gerekçesiyle ilçe yönetiminin istifa ettiğini duyurmuştu. AK Parti Bursa Gençlik Kolları Başkanı Musa Sağır, "Tevfik Yılmaz'ın aldığı karara sonuna kadar katılıyorum" dedi.
KAZIM BULUT / BURSADA BUGÜN
AK Parti Gemlik İlçe Başkanı Tevfik Yılmaz, aday belirleme sürecinde ilçe teşkilatının hiçe sayılması gerekçesiyle ilçe yönetiminin istifa ettiğini duyurmuştu.
AK Parti Bursa Gençlik Kolları Başkanı Musa Sağır konu ile ilgili açıklamada bulunarak şu ifadeleri kullandı;
Tevfik Yılmaz'ın aldığı karara sonuna kadar katılıyorum. Riyakar bir şekilde siyaset yapmaktansa politik bir vatandaş olmayı tercih ederim. Ve bu yüzden 3 yıldır yürüttüğüm Gençlik Kolları Başkanlığı görevimden istifa ediyorum.
Bir teşkilat onca etkene rağmen yok sayılıyorsa, anlatsınlar millete şimdi burdaki mevzuyu. Dava kelimesi herkesin dilinde, iş çalışmaya geldi mi kimse ortalık yoktu. Bir de isim isim gidelim, İsmail Çakır olmuş dava adamı. Şuayip hoca olmuş dava adamı yeşil zeytin varken neydi acaba, Ömer Yurtlu, Gökhan Günay olmuş dava adamı, 2019'da elinde Berkay abinin resimleri Sultan abinin, Fatih abinin resimleri ile gezen Refik Yılmaz olmuş belediye başkan adayı, onun etrafındaki 2019 seçimlerinde kem küm edip seçimi kaybettirmeye çalışan, kötüleyen, menfaatperes kim varsa olmuş dava adamı he...
Siz oldunuz dava adamı ben bu düzene boyun eğmedim, oldum kötü öyle mi? Çıkalım sokakta soralım millete 2015'ten beri karşılıksız herkese yardımcı olmaya çalıştım mı, çalışmadım mı?
Ben öyle kem küm falan filan değil yüze gülüp arkadan değil olduğu gibi konuşuyorum ortaya şimdi ben sade bir vatandaşım o büyük dava adamları bir araya gelin güzel bi yönetim yapın bir de ben yorum yapayım bakayım nasıl oluyormuş bu işler...
Kim partideki sekretere mesaj atmış, kim içkili içkili elaleme salça olmuş, kim dolandırıcılıktan ceza almış, yatmış, kim bu memlekette sarhoş gezip naralar atmış, kim 2019'da da 2024'te de elinde telefon, resimlerle gezip mevcut siyasetçileri önceki dönemleri kötülemiş, Kimin bu partiyi geçim kaynağı olarak görüp herseye eyvallah dediğini, kimin Allah Allah diyip her türlü tezgah yaptığını, kimin 2019'da olsun CHP kazandı daha iyi oldu dediğini.
Kimin bana Refik Yılmaz hakkında kötü konuşup şimdi dava adamı olduğunu teker teker konuşacağız. Kim Bursalı gazetecilere gidip 2019'da haber yaptırdı. Kim evrak hazırlayıp kapı kapı gezdi. Kimin sülalesi bu partiye oy vermedi, verilmesin diye mücadele etti.
Şimdi buraya yazdığım maddeler için bu paylaşıma yorum atıp kabadıylık yapan olursa hem hakkını veririm hem de söylediğim her şeyin ispatı var buraya da yazarım basına da veririm. Bakın işinize adam gibi görünmek için anlamsız paylaşımlar yapmayın. Herkes herseyi biliyor da konuşacak adam yok-tu...
Alın sizin olsun oğlum bu düzen Allah'ın da bir bildiği vardır.
Benim nefes borum bu partiye bağlı değil partiden ne iş aldım ne partinin bir maddi olanağına talip oldum ne de belediye seçimlerine hayatımın kurtarıcısı gözüyle baktım. Samimi bir şekilde işime baktım, elimden gelenin en iyisini yaptım.
Bundan sonraki kurulacak düzende görev alacak arkadaşlara, hergün kötüleyip şimdi yan yana gezmek zorunda kalan riyakarlara başarılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.02.01 17:49