Sempatik oyuncu Ezgi Mola, önceki gün direksiyon başında böyle selfie çekti.
Sempatik oyuncu Ezgi Mola, önceki gün direksiyon başında böyle selfie çekti. Bir köpeğini kucağına alan diğerini ise arka koltuğa oturtan Mola'nın Instagram'da paylaştığı bu fotoğraf takipçilerini güldürdü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.26 10:54