Sosyal Dayanışma Projeleri ile sayısız ödüle imza atan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, şimdi de Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'ndan bir ödül aldı. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın Aile Eğitim Programı 2013 Projesi kapsamında Evlilik Öncesi Halk Eğitimi çalışmasına verdiği destekten dolayı ödül almaya hak kazanan Başkan Keskin, ödülünü Bakan Fatma Şahin'den aldı.
Ankara Rixos Otel'de gerçekleştirilen ödül töreninde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın Aile Eğitim Programı (AEP) 2013 Projesi kapsamında Evlilik Öncesi Halk Eğitimi çalışmasını başarıyla sürdüren Türkiye genelinde Bursa'dan Yıldırım Belediyesi, Sakarya'dan Erenler Belediyesi, Erzurum'dan Yakutiye Belediyesi ve Adana'dan da Yüreğir Belediyesi başkanları ödül almaya hak kazandı.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin'in elinden ödülünü Eşi Melahat Keskin ile birlikte alan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, konuşmasında Evlilik Öncesi Halk Eğitim çalışması kapsamında ilçede çok sayıda çifte ve kişiye aile birliğinin önemine yönelik eğitimler verildiğini söyledi. Göreve geldiği 2004 yılından bu yana sosyal dayanışma projeleri ile çok sayıda ödül almaya hak kazandıklarını anlatan Yıldırım Belediye Başkanı Keskin, "Özellikle ailenin dağılmamasını, çocuklarla uyumu temin etmek için yerel yönetim olarak birçok çalışmalar yapıyoruz. Aldığımız her ödül tüm Yıldırımlılar'a armağan olsun" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.21 14:43