Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah beyazlı ekibin gündemine dair açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, düzenlediği basın toplantısında siyah beyazlı ekibin gündemine ilişkin konuştu.
Ahmet Nur Çebi'nin açıklamaları şu şekilde:
Galatasaray maçıyla ilgili mecburi açıklamalarımız olduğu için bu basın toplantısını düzenledik. Ali Şansalan ile ilgili Galatasaray medyasında duyduklarımız ve kamuoyuna verdikleri mesaj çok basitti ve doğru değildi. Biz bunun doğru olmadığını açıkladık. Bizim bir şey yapmadığımızı karşı tarafın bilmesine rağmen, karşı taraf hakemi etki altına almak için bunu yaptığını söyledik. Ahmet Nur Çebi, TFF'den Ali Şansalan'ı istedi diye bir söylem vardı, bu yanlıştı. Galatasaray lehine karar vermesi için Ali Şansalan'a baskı yapıldı. Ali Şansalan takdir haklarını Galatasaray lehine kullandı, 6 sarı kart bize gösterildi ve TFF'den ceza aldık.
"İNSANLARI ÜZEREMİZE SALDIRTMAYA ÇALIŞIYORLAR"
Bizim kültürümüzde hakemlerle, teşviklerle ve primlerle maç almak gibi bir kültür yok. Zaten bunu Hakkı Yeten ve Süleyman Seba'ya saygısını ifade eden tüm başkanlar iyi biliyor. Bunlar derbi maçları, birbirimizin sahasında aldığımız verdiğimiz çok fazla derbi var. Bizim kültürümüzde pusu, linç kültürü yok. Bunu kulüp başkanları da bildikleri için kurucumuza saygılarını gösteriyorlar. Herkes Süleyman Seba'nın saygıdeğer kişiliğinden bahsederken, yeni neslin bundan uzaklaştığını ifade ediyor. İnsanları üzerimize saldırtmaya çalışıyorlar.
"GALATASARAY TROLL HESAPLARLA BİZE SALDIRDI"
Deprem döneminde de bana linç operasyonu yapıldı, bunu da Galatasaray yaptırdı! Bu troll hesaplarla bize saldırdılar. Bu hesapları yarın başkası satın alır, size saldırırlar! Linç kültürü ile bir yere varamazsınız! Benim Asbaşkanıma, Beşiktaş'ın değerli bir çocuğuna yapılan tehditler kesinlikle kabul edilemez. Birisinin yaptığı şey yanlış ise hakaret, tehdit ve şantajla yürüyorsanız, bunu da başka birine yaptırıp bunu biz yapmadık başkaları yaptı diyorsanız, bizler bunları kabul etmeyiz.
"TACİZ EDEREK DOĞRU YOLA GETİRME ÇALIŞMASI İÇİNDE OLAMAZSINIZ"
"Galatasaray gibi büyük bir kulüp, yönetim kurulu toplantısında Serhan Çetinsaya'nın babasını aradı. 'Benim oğlum özür dilemeyi düşünmüyor, 1 yaşındaki çocuğuna kadar küfürler edildi!' dedi. Ayrıca 'Benim mi özür dilememi istiyorsunuz?' dedi. Galatasaray bu tehditlere 'Dur' demezken, babayı baskı altına alarak özür diletmeye çalışmak doğru değil. 30 yıllık dostunuzun oğlunu tanımadığınızı söylüyorsunuz. Bu arkadaşımızı çok iyi tanıyorsunuz. Dostum dediğiniz bir kişinin oğluna bu kadar hakarete izin vermemeliydiniz. Kimseyi taciz ederek doğru yola getirme çalışması içerisinde olamazsınız. Telefon konuşmalarını kamuoyuna paylaşmanız da hiç doğru değil."
"SEN KİMSİN? BU İKİYÜZLÜLÜKTÜR"
Metin Öztürk'ün açıklamalarını gördüm, bu iki yüzlülüktür. 'Babası, Dursun Özbek'i aradı' diyor. Bu yalan. Dursun Özbek aradı! 'Başkan konuşur, konu kapanır' diyorsun, peki sen neden konuşuyorsun? İşiniz bittiyse sen neden konuşuyorsun? Kimi densizlikle suçluyorsun? Kimsin sen?
"ALİ KOÇ'LA İLİŞKİMİZ SADECE BAŞKANLIK DÜZEYİNDEDİR"
Eray Yazgan diye bir Genel Sekreter, Koç ailesinin bizimle ilgili sponsorluğuyla ilgili konuştu. Ali Koç, Fenerbahçe'nin başkanı. Şirketin başında olan Rahmi Koç! Ali Koç doğmadan Beşiktaş Kulübü'ne üye olmuştur. Bizim için de çok da değerli bir insandır. Bizim, Koç ailesiyle olan ilişkimiz 1957 senesinden bu yana devam etmektedir. Ali Koç ile ilişkimiz, Koç ailesi ile alakasız. Sadece başkanlık düzeyindedir.
"Karşı kıyı" diyorsunuz, bu ne demek oluyor? Bulgaristan mı, Ermenistan mı? Karşı kıyı dediğiniz Kadıköy, İstanbul'un en değerli yerlerinden biri. Sayın Dursun Özbek, ekibinize de söyleyin bu söylemlere gerek yok. 14 sene aynı sponsorlarla beraber yürüdünüz. Bizim çok şükür Galatasaraylı sponsorum da yok. Olmayacak!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.05.05 12:09