Ahmet Hakan, Twitter'da fazla vakit geçirmenin zararlarından bahsettiği yazısında, Elon Musk'ın getirdiği görüntüleme sınırına yönelik "Yaşa Elon! Varol Musk! Nur ol Elon Musk!" ifadelerinde bulundu.
Hürriyet Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Hakan'ın yazısının ilgili bölümler şöyle:
"Twıtter'da fazla vakit geçirmenin zararları saymakla bitmez.
Ben beş tanesini sayayım:
Bir: Her seçimde yanlış beklentilerin oluşmasına eşsiz katkılar sunuyor.
İki: Tartışma adabının hepten yok olmasına neden oluyor.
Üç: Entelektüel yönü azıcık gelişmiş insanlarımızın vaktini hunharca çalıyor.
Dört: Yalan yanlış her türlü bilgi bombardımanıyla enformatik cahiller yetiştiriyor.
Beş: İnsanı her konuda ahkâm kesmeye zorluyor.
Twitter'ın sahibi Elon Musk, kendi malının ayağına kurşun sıkma pahasına Twitter'da bir sınırlamaya gitti. Buna göre günde 600'den fazla tweet görülemiyor. Elon Musk'ın bu sınırlama için gerekçesi şöyle bir şey: 'Hey dostum! Kaldır kafanı telefondan. Biraz hayata karış.'
Yaşa Elon! Varol Musk! Nur ol Elon Musk!"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.07.03 11:00