Afganistan'ın Logar vilayetinde meydana gelen patlamada 8 polis hayatını kaybetti.
Logar Emniyet Müdürü Yardımcısı Reishan Sadik, Logar'ın Pul-i Alem bölgesinde yol kenarına yerleştirilen bombanın, polis aracının bölgeden geçişi sırada uzaktan kumanda ile patlatıldığını söyledi.
Sadik, patlamada 8 polisin yaşamını yitirdiğini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.05.02 17:08