Fenerbahçe teknik direktörü Dick Advocaat, 1-1 berabere kaldıkları Gaziantepspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Yayıncı kuruluşa konuşan Advocaat şunları söyledi:
"Zor bir dönemden geçiyoruz. Bu son derece açık bir durum. Oyuncularımın gayretinden, mücadelesinden şikayet edemem ama sadece mücadele etmek yetmiyor.
Maç kazanarak özgüven eksikliğini geri kazanabiliriz. En önemli noktası budur. Mağlup olarak değil, kazanarak bu geri gelir. Dediğim gibi sadece mücadele etmek yetmiyor. Daha iyisini, çok daha iyisini yapmalıyız.
Kanat oyuncusunu, forveti çıkarıp Josef'i aldık. Alper'i yorgun olduğu için çıkardım. Josef'i kafa toplarında iyi olduğu için oyuna aldım. Bunları göremiyorlarsa futbol izlemeyi bıraksınlar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.26 21:47