Milliyetçi Hareket Partisi Belediye Başkan adayı Adnan Bıyıklı, Esnaf ziyaretleri yaptı.
Gemli esnafının sorunlarını yerinde dinleyen Bıyıklı, ''Önceden Gemlik'in belirli caddelerinde dükkânlar için hava parası verilirdi. Bu gün ise hemen her caddede kiralık dükkânlar göze çarpıyor. Gemlik'te hepimizin uğrak yeri olan, paramız olmadığında bile alış veriş yapabildiğimiz kapalı çarşının yerinde bu gün AVM var. Bana göre Gemlik'te yapılmış en gereksiz yatırım.
30 Mart sonrasında harcamalarımızın ana kesimi Gemlik Esnafından olacak. Bununla beraber, Gemlik Esnafından alışveriş yapmak üzerine Gemlik halkını da teşvik edeceğiz. Ben Gemlik'in verdiği imkânlar sayesinde bu günlere geldim, sonraki nesillere de yaşanabilir bir Gemlik bırakmak görevden öte borcumdur.
Defalarca dile getirdiğim gibi Gemlik'te her türlü imkân var. Gemlik'in büyüme, gelişme potansiyeli de var. Bunun başarılamaması ancak bizlerin beceriksizliği ile mümkün. Fazla şey istemiyoruz, tek hedefimiz Gemlik'in daha iyi yerlere gelmesi, bunu başarmak içinde halkımızla birlikte, onların da fikirlerini alarak çalışacağız'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.12.05 12:05