Milliyetçi Hareket Partisi Gemlik Belediye Başkan Adayı Dr. Adnan Bıyıklı Sivil Toplum Kuruluşu, Esnaf ve Kurum ziyaretlerinin yanı sıra ev ziyaretlerine de devam ediyor. Gemlik Cumhuriyet Mahallesinde mahalle halkı ile bir araya gelen Bıyıklı, bölgesel çalışmanın önemine değindi.
Bıyıklı ''Gemlik'in her mahallesinde farklı eksikler var, çalışmalarımızı bu yüzden bölgeye özel yapacağız. Elimizde çok sayıda kaynak var. Gemlik'in de potansiyeli var. Çalışmalarımızı bu potansiyelle birleştirerek, Gemlik'i üst klasmana çıkaracağız.
Gemlik, kesinlikle hak ettiği yerde değil. Geçmişte Bursa'nın en değerli ilçesi olan Gemlik'in bu hale düşmesi hepimizi üzüyor. Gemlik halkından sadece oy istemiyoruz, halkımızın fikirlerine de ihtiyacımız var. Her vatandaşımız bölgesinin sorunlarını en iyi bilendir. Bizimle paylaşmalı, ortak öneriler ile yola çıkmalıyız. Biz sadece daha iyi bir Gemlik istiyoruz, çalışmalarımız, gayretimiz tamamen bunun üzerinedir'' şeklinde konuştu.
Kazım Bulut
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.12.20 09:04