PTT 1'inci Lig'de deplasmanda Karşıyaka'yı 3-2 mağlup eden lider Adanaspor, cuma günü sahasında oynayacağı Samsunspor maçının hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktör Engin İpekoğlu nezaretinde çalışmalarını Osman Yereşen Tesisleri'nde sürdüren turuncu beyazlılar, gerçekleştirdikleri son antrenmanda koordinasyon çalışması yaptı.
Tesislerde bir araya gelen futbolcular ve teknik ekip antrenman öncesi sahada kısa bir toplantı yaparak, son durumu değerlendirdi. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasıyla devam etti.
Antrenmanın ikinci bölümünde ise 2 gruba ayrılan futbolcular, koordinasyon çalışması yaptı. Yaklaşık 1 saat süren antrenman, kültür, fizik hareketleriyle tamamlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.04 16:35