TFF 1'inci Lig ekiplerinden Adana Demirspor, Büyükşehir Gaziantepspor maçının hazırlıklarını sürdürürken, Teknik Direktör Erkan Sözeri, "Milli takım arasını verimli geçirdik. Eksiklerimizi tamamlama adına güzel çalışmalara imza attık" dedi.
Aytaç Durak Tesisleri'nde zorlu karşılaşmanın hazırlıkları için bir araya gelen mavi lacivertliler, düz koşu ve açma-germenin ardından koordinasyon ve bireysel çalışmalar yaptı.
Teknik Direktör Erkan Sözeri, milli takım arasının kendileri açısından verimli geçtiğini belirtirken, şöyle konuştu:
"Milli takım arası bizim için özellikle antrenman açısından çok iyi geçti. Yorucu, ağır antrenmanlar yaptık. Oyuncularımız da buna çok güzel bir şekilde cevap verdi. İstekli ve arzulu çalıştılar. Hafta sonu Osmaniyespor ile özel maç yaptık. Güzel, centilmence bir maç oldu. Amacımız zaten eksik olan takımımızın, eksik oyuncularını orada biraz daha fizik olarak hazırlamak amacıyla güzel bir karşılaşma oldu. Biz sonuca odaklanmadık. Orada vereceğimiz mücadele güzel bir antrenman maçı olmasını hedefledik. Osmaniye ekibine teşekkür ediyoruz."
'BU TAKIM ZİRVEYE OYNAYACAK'
Verimli bir hafta geçirdiklerini kaydeden Sözeri. sözlerini şöyle tamamladı:
"Verimli hafta oldu. Eksiklerimizi tamamlama adına güzel oldu. Yavaş yavaş takım olarak hem sistem şablon olarak, hem de fizik olarak hazır hale geleceğiz. Maç oynadıkça, üzerine koyacağız. 6-7'inci haftada bu takım, bu ligi forse eden, zirveye oynayan bir takım olacak."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.06 21:00