Dördüncü turda Bursaspor'la sahasında karşılaşacak olan Adana Demirspor'un basın sözcüsü Yüksel Yavuz, rakiplerini Adana'da çok iyi şekilde ağırlayacaklarını aktardı.
"Bursaspor'u bir kardeş takım olarak görüyoruz. Kendilerini ağırlamaktan büyük zevk duyacağız. Kendileri geçmiş yıllarda bizi çok iyi ağırladı ve çok güzel bir konukseverlik örneği gösterdi. İnşallah Adana'da güzel bir maç olacak. Yeşil Bursa ile yeşil Adana'yı buluşturacağız" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.11 16:38