Adana'nın Kozan ilçesinde bir binada tadilat için kurulan iskeleden hiçbir güvenlik önlemi almadan sarkarak boya yaptı.
Dün saat 17.30 sıralarında Türkeli Mahallesi'nde bir binada tadilat için kurulan iskelede çalışan iki işçi, hiçbir güvenlik önlemi almadan boya yaptı.
Cep telefonuyla görüntülenen işçiler, çevredekilerin uyarıları üzerine, boyayacakları alanı tamamlayıp, iskeleden indi.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.05.01 10:57