Trabzonspor maçını çatlak kaburgayla tamamlayan Melo dün de ilk golünü attı ama ağrıdan yerinden kalkamadı.
G.SARAY'IN fedakâr yıldızı Melo geçtiğimiz hafta Trabzonspor karşısında çatlak kaburgayla maçı tamamlamıştı. Tedavisinin ardından dünkü maça yetiştirilen Melo, sahanın en iyilerinden biriydi. Brezilyalı yıldız bu başarılı oyununu bir de golle süsledi. Mücadelenin 34. dakikasında Muslera'nın asistinde, rakip kalecinin de zamanlama hatasını iyi değerlendiren Melo, topu kafayla filelere yolladı. Bu pozisyonda Erciyes'in kalecisi Jorgacevic'le çarpışan Melo, sakatlandığı için gol sevinci yaşayamadı. Yere düştükten sonra kalkıp 'pitbull sevinci'ni yapmak isteyen Melo acılarına yenik düşüp yere yığıldı. Ancak Brezilyalı oyuncu kenardaki tedavisinin ardından maça devam etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.28 23:01