Soğuk, kirli ve kasvetli havalar psikolojiyi olumsuz etkiliyor.
Kış mevsimiyle azalan güneşli gün sayısı ve yaşanan hava kirliliği kişilerde yorgunluk, keyifsizlik ve enerji kaybına neden oluyor. Bundan kurtulmak ise mümkün! Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nesrin Dilbaz, "Hava güneşli olmasa bile gün içerisinde ofisten çıkp 20-30 dakikada kadar dışarıda zaman geçirin. Yarım saatlik düzenli yürüyüş, sağlıklı beslenme, karbonhidrat ve şeker alımının kontrol altında tutulması kişiyi rahatlatır" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Sağlık, 2014.01.04 10:42