Sarp Apak çapkınlıkta ne kadar acemi olduğunu bir kez daha kanıtladı...
alan Dünya dizisinin Emir'i Sarp Apak, önceki gece Nişantaşı'ında bir mekanda kız arkadaşıyla eğlendi. Gecenin sonun da ikili bardan ayrı ayrıtı. Gazetecilere, Eğlenmeye geldim. "Şimde de tek başıma gidiyorum" diyen Apak biraz sonra esmer güzelle aynı takside görüntülendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.11.28 10:45