Bursa'da bisikletiyle gezerken çöp kamyonunun altında kalarak hayatını kaybeden 12 yaşındaki Onur son yolculuğuna dua ve gözyaşlarıyla uğurlandı. Onur'un anne ve ablasının feryatları yürekleri dağladı.
Edinilen bilgiye göre, dün Yıldırım ilçesi Erdoğan Caddesi üzerinde bisikletiyle gezen ilköğretim öğrencisi 12 yaşındaki Onur Güven, M.K. (39) idaresindeki 16 FV 526 plakalı çöp kamyonun altında kalarak hayatını kaybetti. Küçük Onur'un cenazesi, bugün Esenevler Mahallesi'ndeki Fatma Ana Camisi'ne getirildi. Oğlunun tabutuna sarılan anne Sevinç Güven, "Yavrum beni bırakma" diyerek gözyaşı döktü. Baba Tekin Güven metanetini korurken, abla Tuğçe'nin "Onur ne olur şaka yaptım de", diyerek, gözyaşı dökmesi herkesi daha da duygulandırdı.
Dualarla uğurlanan küçük Onur, cenazeye katılan akrabalarının yanı sıra sevenleri ve sınıf arkadaşları da ağlattı. Küçük Onur Turanköy Mezarlığı'nda toprağa verildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.17 18:05