A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Abdullah Avcı'dan, Beşiktaş kaptanı İbrahim Toraman ile ilgili tartışma yaratacak sözler.
Kadir Has Üniversitesi Spor Çalışmaları Merkezi'nin Spor İletişimi Sertifika Programı'nın mezuniyet törenine konuk olarak katılan A Milli Takım Teknik Direktörü Abdullah Avcı, "İbrahim Toraman neden milli takıma çağrılmıyor" sorusuna çok tartışılacak bir cevap verdi.
Semih'le 3 santim fark var
Avcı, "Beşiktaş, ligde Mersin ile birlikte en çok gol yiyen takım. Toraman, ne Hiddink ne Terim döneminde de milli takıma çağrılmadı. Macaristan maçında Macar forvetlerin beline bile gelemezdi" diye konuştu.
Ancak Galatasaraylı genç Semih'in boyu ile Beşiktaş'ın kaptanı İbrahim Toraman'ın boyu arasında sadece 3 cm. fark var.
Habertürk Gazetesi'nden Arifcan Yazgaç'ın haberi, şu ifadelerle son buldu:
"İşin ilginci; Avcı'nın boyu kısa olduğu için almadığı İbrahim Toraman ile Semih Kaya arasındaki boy farkı sadece 3 cm. Ve Macarlar'dan golü yerden yedik. Ayrıca İbrahim Toraman'la kalitelerini kıyaslamıyoruz ancak defans oyuncularının sadece boylarının önemli olmadığını da Puyol ve Cannavaro örneklerinden anlayabiliriz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.16 16:33