Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, 53 kişinin yaşadığı 5 katlı binada uygulanan 14 günlük karantina sona erdi.
Cumhuriyet Mahallesi'nde yaşayan M.K.'nin 5 Temmuz'da kurs için gittiği Kahramanmaraş'ta yüksek ateş şikayetiyle götürüldüğü hastanede koronavirüs testi pozitif çıktı.
Bunun üzerine yapılan filyasyon çalışması ile M.K.'nin de oturduğu, 53 kişinin yaşadığı 5 katlı apartman karantinaya alındı.
Binada başka vaka görülmemesi ve 14 günün dolması ile karantina süresi sona erdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.20 13:15