1 aydır evinden dışarı çıkmayan Emre Altuğ, güneşin yüzünü göstermesiyle birlikte kendini terasa attı.
Şezlongta güneşlenen Altuğ, "Karantinada güneş yüzü görmenin mutluluğu. Elbet dağılacak bulutlar ve gercekleşecek vuslat" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.11 14:21