DÜZCE'de, D-100 Karayolu'nda 3 ayda 3 kişinin yaşamını kaybetmesi üzerine vatandaşlar yolu ulaşıma kapatarak kavşak yapılmasını istedi. Yolda lastik yakan vatandaşlar, bir süre sonra yolu tek şeritten ulaşıma açarken, 4 saat süren eylemin ardından dağıldılar.
Kaza dün akşam saat 19.30 sıralarında Üçköprü mevkiinde meydana geldi. Muhammet Özdemir idaresindeki 81 BR 681 plakalı otomobil yolun karşısına geçmeye çalışan Özgür Çalışkan idaresindeki 81 BD 473 plakalı motosiklete çarptı. Özgür Çalışkan olay yerinde yaşamını kaybederken, sık sık kazanın olduğu bölgede kavşak yapılmasını isteyen köylüler yola çıktılar. Köylüler yolu bir süre ulaşıma kapattılar.
YOLU KAPATIP VALİ'Yİ İSTEDİLER
Saat 22.00 sıralarında yeniden yolda toplanan yaklaşık 500 kişi, 3 ayda 3 kişinin yaşamını kaybetmesi üzerine Düzce ile Kaynaşlı arasındaki yolu ulaşıma kapatarak, lastikler yaktılar. Köylüler yolda otururken, İl Emniyet Müdürü Ali Gezer ve Düzce Jandarma Komutanı Albay Ramazan Akça olay yerine geldi. Vatandaşlar, vali ile görüşmek istediklerini belirttiler. Düzce Valisi Adnan Yılmaz vatandaşlarla görüşmek için geldi. Kavşak yapılması için verilen sözlerin tutulmadığını söyleyen vatandaşlar, Vali Yılmaz'ı konuşması esnasında yuhalayarak tepki gösterdiler.
MİLLETVEKİLİ İKNA ETTİ
Bir süre vatandaşlarla görüşen Vali Adnan Yılmaz, daha sonra teravih namazını kılmak için köy camisine giderken, "Vali istifa" sesleri yükseldi. Jandarmalarla vatandaşlar arasında kısa süreli arbedeler yaşandı. Namazın ardından Vali Yılmaz bölgeden ayrılırken, Ak Parti Düzce Milletvekili İbrahim Korkmaz gelerek vatandaşlarla konuştu. Milletvekili ile konuşan vatandaşlar ikna olurken, saat 22.45 sıralarında yolun her iki istikameti de tek şeritten ulaşıma açıldı. Milletvekili Korkmaz ile görüşmeye devam eden vatandaşlar yaklaşık 4 saat sonra dağıldılar. Yolun ortasında bulunan beton bariyerler ise kaldırıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.18 11:49