İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, sosyal medya üzerinden kurtuluşun 103. yılını kutladı.
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, "Güzel ilçemiz İznik'in düşman işgalinden kurtuluşunun 103. yılı kutlu olsun. Bu uğurda can veren tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyorum" ifadelerinde bulundu.
Güzel ilçemiz İznik'in düşman işgalinden kurtuluşunun 103. yılı kutlu olsun. Bu uğurda can veren tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyorum. 🇹🇷 pic.twitter.com/G5Ag27nCOl
-- Kağan Mehmet Usta (@kaganmehmetusta) November 28, 2023
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.11.28 10:10