Irak'ın başkenti Bağdat'ta 1 ve 3 yaşlarındaki 2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak ölmelerine neden olan anne, 2 kez idam cezasına çarptırıldı.
Irak'ın başkenti Bağdat'ta Ekim 2020'de 2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak öldüren annenin yargılandığı davada karar çıktı. Mahkeme, anneye kasten öldürme suçundan 2 kez idam cezası verdi.
Eşinden boşanan ve çocuklarının velayetlerini kaybeden anne, 1 ve 3 yaşlarındaki iki çocuğunu el-Eimme Köprüsü'nden Dicle Nehri'ne atmıştı.
Gözaltına alınan anne ifadesinde çocuklarının velayetinin babalarına verildiğini belirterek, "Babalarının benim neler hissettiğimi anlaması için çocukları nehre attım" demişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2021.02.18 16:13