GÜNEY Afrika'da bir kadın, 18 yıl sonra bebek kaçırmaktan dün suçlu bulundu. Kadının kaçırdığı bebeği büyüttüğü belirlendi.
Bu durum kaçırılan kızın, kardeşinin aynı okula gitmesiyle geçtiğimiz yıl ortaya çıktı.
Kaçırılan kızın biyolojik kardeşinin gittiği lisede arkadaşları kendisine çok benzeyen ve son sınıf öğrencisi olan bir başka kızdan bahsetti.
Çocuklarını yıllardır arayan aile, durumdan haberdar olunca önce genç kızla buluştu ve daha sonra da DNA testiyle kayıp kızları olduğunu öğrendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.03.11 10:40