Nilüfer Belediyesi tarafından düzenlenen 15. Hasanağa Enginar Festivali kalabalık bir coşkuyla kutlandı. Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, festivale dair Bursada Bugün'e değerlendirmelerde bulundu.
MERVE DENİZ EKİCİ-MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Bu sene 15.si düzenlenen Hasanağa Enginar Festivali büyük bir coşkuyla kutlandı. Bursada Bugün ekibi olarak katılan vatandaşlardan görüşlerini aldık. Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, festivale dair Bursada Bugün'e değerlendirmelerde bulundu. Özdemir, "Bütün alanlar dopdolu. Enginar çok güzel, herkese enginar yemesini tavsiye ediyorum" dedi.
VATANDAŞLAR FESTİVALDEN MEMNUN
Bursada Bugün'e konuşan vatandaşlar, festivalin keyifli ve güzel olduğunu dile getirdi. Bir vatandaş, "Otopark sıkıntısı hariç gayet keyifli bir festival. Çoluk çocuk hep beraber geldik. Güzel yiyecekler dağıtılıyor, güzel etkinlikler var" açıklamalarında bulundu. Bir diğer vatandaş ise, "Çok güzel bir etkinlik alanı yapılmış. Çok yoğun bir trafik vardı, halk böyle etkinlikleri özlemiş. Hasanağa'ya çok katkısı olacağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı.
"ENGİNARIN ÇOK GÜZEL LEZZETLERİ VAR"
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, halkın ilgisinden memnun olduğunu belirtti. Özdemir, "Festival muhteşem, bütün alanlar dopdolu. Biz de aracımızı aşağı park etmek durumunda kaldık. Enginar çok güzel. Herkese enginar yemesini tavsiye ediyorum. Çok güzel lezzetleri var, çeşitli lezzetleri var" şeklinde konuştu.
Bursa Bölge, 2024.05.12 21:32