Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, emekli aylıkları arasındaki adaletsizliğin giderilmesi için çıkarılan İntibak Yasası'nın TBMM'de kabul edilmesine ilişkin, ''2 milyondan fazla emeklimiz, geçmişten kendisine eşitsiz ve adaletsiz bir şekilde intikal eden maaşlardan kurtulacak. Ödemeler bildiğim kadarıyla 2013 yılında toptan yapılacak'' dedi.
Manisa'nın Büyükşehir Belediyesi olacağını ifade eden Arınç, ''Manisa ile birlikte 13 yeni ili büyükşehir statüsüne kavuşturacağız. Bir ay içerisinde onun kanununu çıkaracağız. Toplam 29 il olacak ve 2014 seçimlerinde kısmet olursa Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak seçimlere girmiş ve kazanmış olacak'' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2012.03.02 12:56