Kucağında bebeğiyle çırılçıplak yürüyen kadın görenleri hayretler içinde bıraktı.
Moskove Times'ın haberine göre olay Pazar günü Batı Sibirya'nın Nizhnevartovsk kentinde meydana geldi. Yolda geçen bir vatandaşın çektiği videoda başında sadece mor bir tülbent ve kucağında ağlayan bir kadının yürüdüğü görülüyor. Kilisenin kapısına giden kadının bebeğini aşağıya doğru eğdiği görülüyor. Moskova Times'a göre çıplak kadın kötü ruhları kovmak için böyle bir şey yaptı. Videoda kadının Ortodoks kilisesinin önüne gittiği ve saygı ifadesi olarak eğildiği görülüyor. Kadının hayretler içinde kendisine bakan etrafındakilere "kötü ruhlar def edildi" dediği belirtildi.
Olayın ardından kadının yerel polisler tarafından tutuklanıp bir psikiyatri merkezine gönderildiği ve bebeğinin de sağ salim hastaneye götürüldüğü bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.10.30 10:21