Basketbolda sezon başında Bursaspor'dan NBA takımı Chicago Bulls'a transfer olan Onuralp Bitim, NBA'deki ilk maçında 10 sayı attı.
25 yaşındaki milli basketbolcu, Chicago Bulls'un Cleveland Cavaliers'ı 132-123 yendiği karşılaşmada, 27,5 dakika parkede kalırken, 10 sayı (2/2 üçlük, 1/2 ikilik, 2/2 serbest atış) ve 6 ribaund üretti.
Takım arkadaşları, Bulls ile yeni kontrat yapan ve ilk maçında 10 sayı atan eski Timsah'ı maçtan sonra sulu şakalarla kutladılar.
Spor, 2024.02.29 10:16