CHP Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak, vadeli döviz piyasasında bankalar eliyle işlem yapan pek çok vatandaşın, tasarruflarını dövizdeki sıçramaya kaptırdığını iddia ederek, bu vatandaşların bankaları dava etmeye hazırlandığını öne sürdü
Bugünden sonra Merkez Bankası Başkanı'na güvenip dövizle borçlanan, dövizle sözleşme yapan her vatandaşın, doların yılsonunda 1.92 lira olmaması halinde, başkanı dava etme hakkına sahip olacağını savunan Öztrak, "Bu başkan lirayı aslanlar gibi savunacağını, dövizin belini kıracağını millete taahhüt etmiştir. Millet dövizli işlemlerden, dövizin 1.92 lira olmaması nedeniyle zarar ederse Merkez Bankası Başkanı sorumlu olacaktır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.09.14 13:02