Orhangazi MYO bahar şenliği ile renklendi
Bursa Bölge, 2026.06.26 16:45Bursa Uludağ Üniversitesi Orhangazi Meslek Yüksekokulunun (OYAÇ MYO) geleneksel hale getirdiği Bahar Şenliği, bu sene de öğrencilerin yoğun ilgisiyle oldukça neşeli ve coşkulu bir atmosferde tamamlandı. Öğrencilere keyifli anlar sunan organizasyon; çeşitli spor turnuvaları, ödül törenleri ve sosyal aktivitelerle renklendi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Öğrencilerin kültürel, sosyal ve sportif etkinliklerde daha fazla yer almasını hedefleyen şenlikte futbol, basketbol ve voleybol branşlarında müsabakalar düzenlendi.
Sahada ter döken öğrenciler, başarılı performanslarının yanı sıra sergiledikleri centilmence mücadeleyle de büyük beğeni topladı. Dostluk, takım bilinci ve dayanışmanın ön planda olduğu maçlarda, gençler hem eğlendi hem de tatlı bir rekabet yaşadı.

Büyük bir heyecanla takip edilen karşılaşmaların ardından, şenliğin kapanış programı kapsamında bir ödül töreni organize edildi. Turnuvalarda başarı göstererek dereceye giren takımlara ve etkinliklerde yer alan öğrencilere madalyaları takdim edildi.
Ödüllerini alan öğrencilerin sevinçlerine arkadaşları da alkışlarıyla ortak oldu.
Orhangazi Meslek Yüksekokulu yönetimi, organizasyonun hayata geçirilmesinde emeği olan ve destek veren tarafları da unutmadı.
Yapılan konuşamada; katkılarından ötürü Orhangazi İlçe Spor Müdürü Mehmet Ali Koşan'a, Orhangazi Belediyesi'ne ve Asil Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş.'ye teşekkür dilekleri iletildi.
Bursa Bölge, 2026.06.26 16:45