Daha önce izinsiz gece kulübüne gittiği için babası Kaya Çilingiroğlu'ndan ceza alan Zehra Çilingiroğlu, önceki gece 03:30'a kadar Nişantaşı'nda eğlendi.
Daha önce izinsiz gece kulübüne gittiği için babası Kaya Çilingiroğlu'ndan ceza alan Zehra Çilingiroğlu, önceki gece 03:30'a kadar Nişantaşı'nda eğlendi. Zehra, "Babamdan izin alıp çıktım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.04.01 09:53