F.Bahçe'nin yeni patronu Ersun Yanal, futbolcularıyla yaptığı ilk toplantıya bu sözlerle başladı ve ekledi: "Zamanla birbirimize alışacağız. Hedef; şampiyonluk. Yeni sezon hepimize hayırlı olsun."
F.Bahçe yeni sezonun startını yeni hocası Ersun Yanal yönetiminde yaptığı çift idmanla verdi.
İlk antrenman Can Bartu Tesisleri'nde saat 11.00'de başlarken çalışma öncesi futbolcularıyla tek tek tanışan Yanal, F.Bahçe'de hedefin her zaman şampiyonluk olduğunun altını çizdi ve şunları söyledi: "Ben sizleri tanıyorum. Siz de beni tanıyacaksınız. Birbirimizi zamanla daha iyi tanıyacak ve anlayacağız. Yeni sezon hepimize hayırlı olsun."
Daha sonra takım sahaya inerken ilk antrenman bir hayli neşeli geçti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.02 09:35