Molotoflu saldırıda ateşe verilen otobüsün alevler içinde kaldığı an bir cep telefonu kamerası kayıttaydı. Görgü tanıklarının anlatımına göre içindeki yolcular otobüsü alevlerin hakim olmasından çok kısa bir süre önce terketmeyi başardı.