Galatasaray'lı futbolcular Tokatspor maçında Selçuk İnan'ın attığı gol sonrası, Fenerbahçeli futbolcularla tartışma konusu haline gelen sevinme pozunu verdi Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk maçında Galatasaray, evinde Tokatspor'u ağırladı.
Mücadele Galatasaray'ın 2-0'lık galibiyetiyle sona erdi. Maçın 69. dakikasında Selçuk İnan penaltı vuruşunda, takımını 1-0 öne geçiren golü kaydetti. Golden sonra Galatasaraylı futbolculardan Emre Çolak, Selçuk İnan, Burak Yılmaz, Melo, ve Sneijder kameralara dönerek sosyal medyada Fenerbahçeli futbolcularla polemik haline gelen, sevinme pozunu verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.15 21:49