Amerikan Ordusu ile Güney Kore'nin yılık askeri tatbikatı bitti.
Tatbikat, Kuzey Kore'nin nükleer testlerinin ardından 11 Mart"ta başlamıştı.
Kuzey Kore ise tatbikatı kendi güvenliğine tehdit olarak görüyordu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.04.30 10:22