Yıldız Tilbe, önceki gün 'Paraf Halkın Yıldızları' konserleri kapsamında Harbiye Açıkhava'da sahneye çıktı.
Kuliste sesini açmak için 3 bardak bitki çayı, iki fincan Türk kahvesi içen sanatçı hiç ara vermeden 3 saat canlı okudu. Sahneye, rahat dans edebilmek için de evden getirdiği terliklerle çıktı.
'ŞARKICI OLMASAM DELİ OLURDUM'
Yıldız Tilbe "Şarkıcı olmasaydım, deli olurdum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2019.09.09 09:06